בואו להיות חברים שלנו! הירשמו לניוזלטור וקבלו 10% הנחה למימוש כבר בקנייה הראשונה שלכם!

תנאי מכירה

תקנון

  1. תיאור המוצרים והשירותים המוצעים:

המוצרים והשירותים המוצעים הם אלו אשר מופיעים בקטלוג שפורסם באתר של המוכר.כל מוצר מלווה עם תיאור ותמונה להמחשה.התמונות והתיאורים של המוצרים בקטלוג הם נכונים ומדויקים ככל האפשר, אך אינם יכולים תחת אף שום נסיבות להיות מונחים שהם בדיוק כפי המוצר המוצע, בייחוד לגבי עניין של צבע. לכן, קלירנס אינה יכולה להיות מוחזקת באחריות במקרה של שגיאה או מחדל בכל כתב ותמונה הנוגע לגבי המוצר, וגם לא לאור אירוע של שינוי מרכיבי המוצר ע”י הספק.

  1. מחירים:

מחירי המוצרים מוצגים כולל כל המיסים, בנוסף למע”מ הקיים בארצכם + כל מס נוסף שקשור.

כל הזמנה אינדיבידואלית מלקוח מסחרי, מועצות עבודה, או כל ארגון אחר יושלמו ויעובדו רק לאחר יצירת קשר דרך הטלפון או האימייל.

לכל שאלה לגבי מחירי המוצרים, יש לפנות אלינו בכתובת המייל: [email protected]

 

  1. הזמנות:

על הקונה לדעת כי יש ביכולתו את הקיבולת החוקית לבצע את ההזמנה וכי גילו הוא מעל 18 שנים.

אישור אלקטרוני של ההזמנה מהווה הסכמה לתנאי מכירה אלו ע”י הקונה, והודאה שהם אכן נקראו והובנו, ושהקונה מוותר על הזכות לדרוש תנאים משלו לגבי הרכישה. ההסכם אם כך נחשב לסופי וגמור.

כל מידע המסופק במהלך הרכישה והאישור השמור נחשב להוכחה לביצוע סחר. אישור זה ישרת כהוכחה לחתימה והכרה על הסחר ע”י הקונה.המוכר ישלח מייל עם אישור על ההזמנה הרשומה.

הלקוח יכול לעקוב אחר התקדמות ההזמנה שלו באתר ע”י לחיצה על “החשבון שלי”.

 

  1. תנאי תשלום:

תשלום עבור המוצרים וכל חיוב של דמי דואר הקשורים להזמנה זמינים לתשלום מלא בזמן ההזמנה ע”י הלקוח על מנת לאשר את הסכמתם על חיובים אלו.

 

התשלום מבוצע באמצעות __ וכולל את כל המיסים.

לבקשת הקונה, חשבונית מנייר או אלקטרונית תישלח, עם הדגשה על כל תשלומי המע”מ

קלירנס אינם יהיו אחראים לאי-תשלום של מס זה, או לכל מס הקשור במשלוחים בין לאומיים בין לקוחותיהם לבין שירותי המכס בארצם.

 

לקוחות יכולים לבצע תשלום באמצעות:

– כרטיס אשראי (בלאו, ויזה, מאסטר קארד, אמריקן אקספרס)

– פייפאל

 

תשלום הזמנה יכול לחזור בכל זמן נתון עד 120 יום אחרי התאריך בו ההזמנה בוצעה. כשלעצמו, קלירנס רשאים לשמור על הזכות, תחת שיקול דעתם בלבד, לא לשלוח חבילה בה התשלום, כתובת האיי פי או כתובת המשלוח מסתמנים להיות חשודים או מסוכנים לעצמם או לגוף שלישי.

 

קלירנס לא יישאו באחריות של תשלום על נזק או פיצוי מכל סוג, היות וזהו עניין המשפיע על בטיחות לקוחותיהם, ספקיהם ומבצעי השירות.

 

  1. משלוח:

5.1 זמני משלוח וזמינות:

המוצרים המוצעים באתר הם בתנאי של זמינות במלאי.אם מכל סיבה שהיא, המוכר אינו יכול לבצע את המשלוח אל הקונה, המוכר ייצור קשר עם הלקוח וייתן לו את האופציה לשנות, לשפר או לבטל את ההזמנה.

זמני האספקה של הזמנות המבוצעות דרך האתר הינו 1-7 ימי עסקים, לא כולל ישובים מרוחקים.

* שימו לב-  יום עסקים מתייחס לכל ימות השבוע (ראשון עד חמישי), למעט: יום ביצוע ההזמנה, ימי שישי, ימי שבת, ערבי חג, חג, שבתון, חול המועד וימי זיכרון.

שיטת המשלוח באתר מתבצעת באמצעות מסירת החבילה עם שליח עד הבית – עפ”י הוראות משרד הבריאות השליח משאיר את החבילה בסף הדלת. כל המשלוחים באתר מבוצעים ע”י חברת דואר  ישראל, דואר שליחים מהיר.

 

5.2 חיובי משלוח:

המכירים המוצעים באתר הם כלולים מס.המכירים המוצעים באתר אינם כלולים עם דמי המשלוח, דמי המשלוח מתווספים לסכום הקנייה במעמד התשלום באתר.

 

5.3 הובלה:

הקונה ייקח בחשבון את כל הסיכונים מהרגע בו המוצרים עזבו את שטח המוכר או חברת ההובלה וגם עד הרגע בוא הלקוח מחזיר את המוצר למוכר.

המוכר יוודא כי המוצרים מוגנים כראוי למשלוח. אם, למרות ההגנה, המוצרים שהוזמנו ניזוקו במהלך ההעברה, הקונה רשאי או לסרב קבלת משלוח של הסחורה הפגומה או להכין על טופס המשלוח הסתייגות מתוארכת וחתומה בכתב יד בסניף הדואר תלוי במוביל הנבחר.

על הקונה מומלץ ליצור קשר עם קלירנס תוך 24 שעות ולעקוב באתר על תהליך בקשת החזרה.למען תהליך זה יש על הקונה לגשת דרך הדף “פוליסת משלוחים והחזרים”, שם יציין על המוצר המדובר ועל סיבת ההחזרה. לאחר בדיקה, המוכר ישלח לקונה מספר החזר ואת התהליך למעקב באמצעות דואר אלקטרוני.

המוצר חייב להיות מוחזר ע”י הלקוח באריזתו המקורית באופן שלם וסגור. עותק של החשבונית חייב להיות מוצמד למוצר יחד עם מספר ההחזר מסומן על אריזת המוביל.

המוכר ישלח תחליף של המוצר לאחר שהסחורה הפגומה שבה על חשבונם ובתנאי שמוצר זה זמין במלאי. עלות ההחזר על המוצר הפגום תוחזר ללקוח על הקבלה כהוכחה לתשלום.

המוכר לא יקבל מוצר בהחזר אם מספר ההחזר לא נשלח לקונה.

 

5.4 מוצר חסר במשלוח או המשלוח אינו תואם להזמנה:

אם הלקוח מגלה כי המוצר חסר בעת משלוח ע”י המוביל, עליו ליצור קשר עם המוכר תוך 48 שעות עבודה לאחר המשלוח ולספק את מספר ההזמנה. המוכר לאחר מכן ישלח את המוצרים החסרים בהקדם האפשרי ללא שום עלות נוספת על שירות דואר, או יבצע החלפת מוצרים אם המשלוח אינו תואם להזמנה.

על מנת לבצע חלופה, על הלקוח ליצור קשר עם המוכר.

– על מוצרים חסרים, יש לפנות למייל [email protected] עם מספר ההזמנה

– על מוצרים שנשלחו ולא תואמים להזמנה, יש לפנות למייל [email protected] עם מספר ההזמנה, הלקוח אז רשאי לבקש מספר החזר עם ציון המוצרים שהוא מעוניין להחזיר ואת סיבת ההחזרה. לאחר בדיקה, המוכר ישלח מס’ החזר לקונה יחד עם תהליך ההחזר שיש לבצע באמצעות דואר אלקטרוני. המוצר חייב להיות מוחזר באריזתו המקורית ללא פגם,סגור ואטום. העתק של החשבונית צריך להיות מוצמד למוצר ומס’ ההחזר על חבילת המוביל. העלות להחזר המוצר תזוכה עם מתן קבלה כהוכחה לתשלום. המוצר שלא נשלח בהתאם ללקוח יישלח ללא עלות נוספת מסניף הדואר.

 

  1. זמן לביטול עסקה על פי חוק:

6.1 אורך זמן לביטול עסקה על פי חוק:

לצרכן יש 15 ימים מיום הקבלה של החבילה המכילה את המוצרים המוזמנים בהם הוא יכול לשנות את דעתו מבלי לתת סיבה להחלטתו. במקרה של קנייה באמצעות שובר באתר, לצרכן יש 15 ימים מהיום של אישור ההזמנה לשנו את דעתו בתנאי שהשובר לא מומש באופן חלקי או מלא, לפני פקיעת התקופה המדוברת. אם זהו אינו המקרה, ביטול העסקה לא יחול ולא יהיה החזר מכל סוג לכל מקרה. תנאים למכירה הנשארים ברי יישום.

 

6.2 השלכות לזמן לביטול עסקה על פי חוק:

אם זמן ביטול העסקה חל והצרכן מכבד את התנאים אשר הושמו במאמר זה יחד עם לקיחת חשבון על מסגרת הזמן ותהליך ההחזר, הצרכן יקבל זיכוי על המוצר שחזר ועל עלות משלוח ההזמנה.

 

6.3 עלויות:

חברת קלירנס לא תשלם על העלויות של החזרת המוצר ועלויות אלה יהיו של הלקוח.

 

6.4 כיצד לבטל את הרכישה במהלך זמן ביטול עסקה על פי החוק:

הצרכן או, לפי המקרה, או מקבל ההזמנה, חייב להודיע לקלירנס על רצונם לניצול הזמן לביטול העסקה ע”י יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קלירנס תוך 15 ימים מיום קבלת ההזמנה. על הצרכן ליצור קשר עם קלירנס באמצעות אימייל דרך הכתובת הבאה: [email protected]

הצרכן יקבל זיכוי על עלות ההזמנה ועל דמי המשלוח ששולמו בעת המשלוח. אולם, להזמנות אשר נשלחו מחוץ לאיחוד האירופאי ולחובות המכס אשר הודפסו לצרכן, קלירנס אינה תעניק החזר על הוצאות מכס אלו.

 

6.5 התניות כלליות ברות יישום לכל סוגי ההחזרים:

 

המוצרים חייבים להישלח חזרה לקלירנס באריזתם המקורית, ובמצב בר מכירה, לא יאוחר מאשר 15 ימים לאחר קבלת ההזמנה.

 

  1. הגנת המידע האישי שלך ופרטיות:

המידע האישי שאתה עלול לספק לנו דרך האתר שלנו נאסף ומשומש בתיאום עם התנאים של ההגנה למידע אישי אשר נגישים לצפייה בסיומת העמוד של אתר זה.פרטיות משתמשי האתר חשובה לחברה והחברה נוקטת באמצעי הזהירות המקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע הנמסר לה על ידי המשתמשים. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות של מבקרים ו/או לקוחות האתר, החברה מספקת מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלה.

השימוש במידע נעשה על פי דין ונועד לצרכי ניהול ותפעול האתר ומתן השירותים ללקוחות ובכלל זה: שיפור חווית המשתמש, שיפור והעשרת השירותים והתכנים המוצעים באתר, שינוי וביטול שירותים ותכנים קיימים, התאמת תכנים ושירותים ללקוחות וטעמם, למטרות שיווק ו/או פרסום ו/או קידום מכירות ו/או מכירות, למטרת פניה לנרשמת בכל דרך לרבותבדרך של דיוור ישיר של חומר שיווקי ופרסומי ו/או אחר בכל אמצעי תקשורת (לרבות ב-SMS ודוא”ל).

המידע עשוי להיות מועבר לצדדים שלישיים ככל שהדבר יידרש לצורך מתן השירותים ו/או תפעול האתר ו/או מועדון הלקוחות ו/או לניהולו התקין של האתר (כגון על ידי העברת מידע לעובדי החברה ו/או לספקי האתר), והכל בהתאם להוראות התקנון ולכל דין.

כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן אבטחת מידע המחמיר ביותר ופרטי האשראי לא נרשמים במחשבי החברה ו/או בידיה בשום אופן.

 

  1. אחריות:

אם מאיזושהי סיבה אחד מן התנאים הללו יוכרז כלא ברי יישום, חוסר יישום זה אינו ישפיע על יישום שאר ההתניות של התנאים הללו. התנאי הנמצא כלא בר יישום יוחלף ע”י התניה הקרובה ביותר.בתהליך מכירה מכוונת זו, המוכר נמצא תחת מחויבות של אמצעים בלבד, אין הם אחראים על נזקים אשר נגרמו כתוצאה משימוש באינטרנט כמו איבוד מידע, פריצה, וירוס, איבוד של שרת או כל בעיה לא רצונית אחרת.האחריות של המוכר מוגבלת לסכום הרכישה ששולמה ע”י הקונה. המוכר אינו יישא באחריות לגבי חוסרים במלאי או עיקובים של המשלוח ע”י הספקים.

 

תחת שום נסיבות קלירנס לא תישא באחריות על כל נזק מסוג שהוא, ישיר, לא ישיר הנגרם למשתמש או לגוף שלישי, מסיבה של תקלה, כישלון, איבוד שכר, איבוד מידע, הפסד רווחים, הפסד תפעולי, איבוד של תוכנה, הדרדרות או איבוד החומר ע”י המשתמש או גורם שלישי.

המוכר אינו יכול להיחשב כאחראי לכל טעויות דפוס אשר נגרמו מהלקוח במהלך ההזמנה אשר כתוצאה מכך הביאו לשגיאות ועיכובים במשלוח.

 

9.,תניית שימור בעלות:

הסחורה המסופקת נשארת כרכוש של קלירנס עד לתשלום מלא של העלות מצד הלקוח.

 

  1. קניין רוחני:

כל המרכיבים באתר www.clearance.co.ilשייכים לחברת קלירנסוישארו הקניין הרוחני והרכוש הבלעדי של קלירנס.

 

אף אדם אינו רשאי להפיץ מחדש, להשתמש, לשדר מחדש, או להשתמש לכל סיבה שהיא, אפילו חלקית, ברכיבים הנמצאים באתר של קלירנס, בתוכנה, העיצוב הגרפי או בשמע.

כל קישור פשוט או קישור תמלילי אסורים בהחלט בלי שום הסכמה ודאית וכתובה של קלירנס.

קלירנס אינה תהיה אחראית אם תוכן האתרים אשר בהם מוצע קישור תמלילי אינם מתרצים עם הרגולציה המותנית בחוק.

 

  1. ארכיון – הוכחה:

תיעודים ממוחשבים המאוחסנים תחת תנאים בטוחים לרמת ההיגיון ייחשבו כהוכחות לתקשורת, הזמנות, ותשלומים אשר בוצעו בין שני הצדדים.

טפסי הזמנות, אישורי הזמנות וחשבוניות מאוחסנים תחת אמצעים אמינים וקבועים על מנת לספק העתק מדויק ותמידי.

התיעודים הממוחשבים של המוכר ייחשבו ע”י שני הצדדים כהוכחה לתקשורת, הזמנות ותשלומים שהתבצעו ביו שני הצדדים.

על כל דרישות נוספות יש לשלוח מייל לכתובת:[email protected]

או מכתב ל:

קלירנס

צרת 15, ירושלים

ת.ד 10649

ישראל