מטרה
תנאים אלו מכוונים להגדיר את יחסי ההסכם בין קלירנס לקונה, והתנאים ברי היישום לכל רכישה המתבצעת דרך אתר הקניות של קלירנס www.clearance.co.il. התנאים הבאים נוצרו על מנת להודיע לכל לקוח פוטנציאלי על כל התנאים והתהליכים לרכישות, מכירות ומשלוחים של כל המוצרים המוצעים ע"י החברה באתר. תנאים אלו גם מייצגים את הזכויות והמחויבויות שמוכרים וצרכנים חייבים לעקוב על פיהם על מנת שהסחר יתבצע באופן הכי יעיל שאפשר.
כל ההזמנות אשר הושמו דרך www.clearance.co.il מביעות על כך שהקונה קרא והסכים לתנאי המכירה.
1. תיאור המוצרים והשירותים המוצעים:
המוצרים והשירותים המוצעים הם אלו אשר מופיעים בקטלוג שפורסם באתר של המוכר.
כל מוצר מלווה עם תיאור ותמונה לא בר יישומי. תמונות ותיאורים של המוצרים בקטלוג הם נכונים ומדויקים ככל האפשר, אך אינם יכולים תחת אף שום נסיבות להיות מונחים שהם בדיוק כפי המוצר המוצע, בייחוד לגבי עניין של צבע. לכן, קלירנס אינה יכולה להיות מוחזקת באחריות במקרה של שגיאה או מחדל בכל כתב ותמונה הנוגע לגבי המוצר, וגם לא לאור אירוע של שינוי מרכיבי המוצר ע"י הספק.
2. מכירים
מכירי המוצרים מוצגים כולל כל המיסים, בנוסף למע"מ הקיים בארצכם + כל מס נוסף שקשור.
המוצרים נשארים כרכוש של קלירנס עד לתשלום המלא של המחיר
כל הזמנה אינדבדואלית מלקוח מסחרי, מועצות עבודה, או כל ארגון אחר יושלמו ויעובדו רק לאחר יצירת קשר דרך הטלפון או האימייל.
לכל שאלה לגבי מכירי המוצרים, אנא השתמשו בכתובת המייל הבאה: mail@clearance.co.il
3. הזמנות
על הקונה לדעת כי יש ביכולתו את הקיבולת החוקית לבצע את ההזמנה וכי גילו הוא מעל 18 שנים
אישור אלקטרוני של ההזמנה מהווה הסכמה לתנאי מכירה אלו ע"י הקונה, והודאה שהם אכן נקראו והובנו, ושהקונה מוותר על הזכות לדרוש תנאים משלו לגבי הרכישה. ההסכם אם כך נחשב לסופי וגמור.
כל מידע המסופק במהלך הרכישה והאישור השמור נחשב להוכחה לביצוע סחר. אישור זה ישרת כהוכחה לחתימה והכרה על הסחר ע"י הקונה
המוכר ישלח מייל עם אישור על ההזמנה הרשומה
הלקוח יכול לעקוב אחר התקדמות ההזמנה שלו באתר ע"י לחיצה על "החשבון שלי"
4. תנאי תשלום
תשלום עבור המוצרים וכל חיוב של דמי דואר הקשורים להזמנה זמינים לתשלום מלא בזמן ההזמנה ע"י הלקוח על מנת לאשר את הסכמתם על חיובים אלו.
התשלום מבוצע באמצעות __ וכולל את כל המיסים.
לבקשת הקונה, חשבונית מנייר או אלקטרונית תישלח, עם הדגשה על כל תשלומי המע"מ
קלירנס אינם יהיו אחראים לאי-תשלום של מס זה, או לכל מס הקשור במשלוחים בין לאומיים בין לקוחותיהם לבין שירותי המכס בארצם.
לקוחות יכולים לבצע תשלום באמצעות
כרטיס אשראי (בלאו, ויזה, מאסטר קארד, אמריקן אקספרס)
פייפאל
תשלום הזמנה יכול לחזור בכל זמן נתון עד 120 יום אחרי התאריך בו ההזמנה בוצעה. כשלעצמו, קלירנס רשאים לשמור על הזכות, תחת שיקול דעתם בלבד, לא לשלוח חבילה בה התשלום, כתובת האיי פי או כתובת המשלוח מסתמנים להיות חשודים או מסוכנים לעצמם או לגוף שלישי.
קלירנס לא ישאו באחריות של תשלום על נזק או פיצוי מכל סוג היות וזהו עניין המשפיע על בטיחות לקוחותיהם, ספקיהם ומבצעי השירות.
5. משלוח
5.1 זמני משלוח וזמינות
המוצרים המוצעים באתר הם בתנאי של זמינות במלאי.
אם מכל סיבה שהיא, המוכר אינו יכול לבצע את המשלוח אל הקונה, המוכר ייצור קשר עם הלקוח וייתן לו את האופציה לשנות, לשפר או לבטל את ההזמנה.
5.2 חיובי משלוח
המכירים המוצעים באתר הם כלולים מס
המכירים המוצעים באתר כלולים עם דמי המשלוח
5.3 הובלה
הקונה ייקח בחשבון את כל הסיכונים מהרגע בו המוצרים עזבו את שטח המוכר או חברת ההובלה וגם עד הרגע בוא הלקוח מחזיר את המוצר למוכר
המוכר יוודא כי המוצרים מוגנים כראוי למשלוח. אם, למרות ההגנה, המוצרים שהוזמנו ניזוקו במהלך ההעברה, הקונה רשאי או לסרב קבלת משלוח של הסחורה הפגומה או להכין על טופס המשלוח הסתייגות מתוארכת וחתומה בכתב יד בסניף הדואר תלוי במוביל הנבחר.
על הקונה גם מומלץ ליצור קשר עם קלירנס תוך 24 שעות ושיעקוב באתר על על תהליך בקשת החזר אשר ניתן לגשת דרך הדף "פוליסת משלוחים והחזרים", שם יציין על המוצר המדובר ועל סיבת ההחזרה. לאחר וידוא, המוכר ישלח לקונה מספר החזר ואת התהליך למעקב באמצעות אימייל.
המוצר חייב להיות מוחזר ע"י הלקוח באריזתו המקורית באופן שלם וסגור. עותק של החשבונית חייב להיות מוצמד למוצר יחד עם מספר ההחזר מסומן על אריזת המוביל
המוכר ישלח תחליף של המוצר לאחר שהסחורה הפגומה שבה על חשבונם ובתנאי שמוצר זה זמין במלאי. עלות ההחזר על המוצר הפגום תוחזר ללקוח על הקבלה כהוכחה לתשלום
המוכר לא יקבל מוצר בהחזר אם מספר ההחזר לא נשלח לקונה
5.4 מוצר חסר במשלוח או המשלוח אינו תואם להזמנה
אם הלקוח מגלה כי המוצר חסר בעת משלוח ע"י המוביל, עליו ליצור קשר עם המוכר תוך 48 שעות עבודה לאחר המשלוח ולספק את מספר ההזמנה. המוכר לאחר מכן ישלח את המוצרים החסרים בהקדם האפשרי ללא שום עלות נוספת על שירות דואר, או יבצע החלפת מוצרים אם המשלוח אינו תואם להזמנה.
על מנת לבצע חלופה, על הלקוח ליצור קשר עם המוכר.
על מוצרים חסרים, יש לפנות למייל mail@clearance.co.il עם מספר ההזמנה
על מוצרים שנשלחו ולא תואמים להזמנה, יש לפנות למייל mail@clearance.co.il עם מספר ההזמנה, הלקוח אז רשאי לבקש מספר החזר עם ציון המוצרים שהוא מעוניין להחזיר ואת סיבת ההחזרה. אחרי וידוא, המוכר ישלח מס' החזר לקונה יחד עם תהליך ההחזר שיש לבצע באמצעות אימייל. המוצר חייב להיות מוחזר באריזתו המקורית ללא פגם סוגר ואטום. העתק של החשבונית צריך להיות מוצמד למוצר ומס' ההחזר על חבילת המוביל. העלות להזחר המוצר תזוכה עם מתן קבלה כהוכחה לתשלום, המוצר שלא נשלח בהתאם ללקוח יישלח ללא עלות נוספת מסניף הדואר.
6. זמן לביטול עסקה על פי חוק
אורך זמן לביטול עסקה על פי חוק
לצרכן יש 15 ימים מיום הקבלה של החבילה המכילה את המוצרים המוזמנים בהם הוא יכול לשנות את דעתו מבלי לתת סיבה להחלטתו. במקרה של קנייה באמצעות שובר באתר, לצרכן יש 15 ימים מהיום של אישור ההזמנה לשנו את דעתו בתנאי שהשובר לא שומש באופן חלקי או מלא לפני פקיעת התקופה המדוברת. אם זהו אינו המקרה, ביטול העסקה לא יחול ולא יהיה החזר מכל סוג לכל מקרה.
תנאים למכירה הנשארים ברי יישום
6.2 השלכות לזמן לביטול עסקה על פי חוק
אם זמן ביטול העסקה חל והצרכן מכבד את התנאים אשר הושמו במאמר זה יחד עם לקיחת חשבון על מסגרת הזמן ותהליך ההחזר, הצרכן יקבל זיכוי על המוצר שחזר ועל עלות משלוח ההזמנה
6.3 עלויות
קלירנס לא תשלם על העלויות של החזרת המוצר
6.4 כיצד לבטל את הרכישה במהלך זמן ביטול עסקה על פי החוק
הצרכן או, לפי המקרה, או מקבל ההזמנה, חייב להודיע לקלירנס על רצונם לניצול הזמן לביטול העסקה ע"י יצירת קשר עם שירות הלקוחות של קלירנס תוך 15 ימים מיום קבלת ההזמנה. על הצרכן ליצור קשר עם קלירנס באמצעות אימייל דרך הכתובת הבאה: mail@clearance.co.il
הצרכן יקבל זיכוי על עלות ההזמנה ועל דמי המשלוח ששולמו בעת המשלוח. אולם, להזמנות אשר נשלחו מחוץ לאיחוד האירופאי ולחובות המכס אשר הודפסו לצרכן, קלירנס אינה תעניק החזר על הוצאות מכס אלו.
6.5 התניות כלליות ברות יישום לכל סוגי ההחזרים
המוצרים חייבים להישלח חזרה לקלירנס באריזתם המקורית, ובמצב בר מכירה, לא יאוחר מ15 ימים לאחר קבלת ההזמנה
7. המידע האישי שלך
המידע האישי שאתה עלול לספק לנו דרך האתר שלנו נאסף ומשומש בתיאום עם התנאים של ההגנה למידע אישי אשר נגישים לצפייה בסיומת העמוד של אתר זה
8. אחריות
אם מאיזושהי סיבה אחד מן התנאים הללו יוכרז כלא ברי יישום, חוסר יישום זה אינו ישפיע על ישום שאר ההתניות של התנאים הללו. התנאי הנמצא כלא בר יישום יוחלף ע"י התניה הקרובה ביותר
בתהליך מכירה מכוונת זו, המוכר נמצא תחת מחויבות של אמצעים בלבד, אין הם אחראים על נזקים אשר נגרמו כתוצאה משימוש באינטרנט כמו איבוד מידע, פריצה, וירוס, איבוד של שרת או כל בעיה לא רצונית אחרת
האחריות של המוכר מוגבלת לסכום הרכישה ששולמה ע"י הקונה. המוכר אינו יישא באחריות לגבי מחסורים במלאי או עיקובים של המשלוח ע"י הספקים
תחת שום נסיבות קלירנס לא תישא באחריות על כל נזק מסוג שהוא, ישיר, לא ישיר הנגרם למשתמש או לגוף שלישי, מסיבה של תקלה, כישלון, איבוד שכר, איבוד מידע, הפבד רווחים, הפסד תפעולי, איבוד של תוכנה, הדרדרות או איבוד החומר ע"י המשתמש או גורם שלישי.
המוכר אינו נושא באחריות לפיצוי לנזק ישיר או לא ישיר, חומרני או לא חומרני אשר נגרם כתוצאה מתרחישים אשר תוארו באופו מקיף למעלה. וגם המוכר אינו יישא באחריות להחלמה, עלויות התרבות או תיקון כתוצאה מהפסדים או נזקים אלו.
המוכר אינו יכול להיחשב כאחראי לכל טעויות דפוס אשר נגרמו מהלקוח במהלך ההזמנה אשר כתוצאה מכך הביאו לשגיאות ועיקובים במשלוח.
9.,תניית שימור בעלות
הסחורה נשארת כרכוש של קלירנס עד תשלום מלא של העלות
10. קניין רוחני
כל הרכיבים באתר www.clearance.co.il הם וישארו הקניין הרוחני והרכוש הבלעדי של קלירנס
אף אדם אינו רשאי להפיץ מחדש, להשתמש, לשדר מחדש, או להשתמש לכל סיבה שהיא, אפילו חלקית, ברכיבים הנמצאים באתר של קלירנס, בתוכנה, העיצוב הגרפי או בשמע
כל קישור פשוט או קישור תמלילי אסורים בהחלט בלי שום הסכמה ודאית וכתובה של קלירנס
קלירנס אינה תהיה אחראית אם תוכן האתרים אשר בהם מוצע קישור תמלילי אינם מתרצים עם הרגולציה המותנית בחוק
11. ארכיון – הוכחה
תיעודים ממוחשבים המאוחסנים תחת תנאים בטוחים לרמת ההגיון ייחשבו כהוכחות לתקשורת, הזמנות, ותשלומים אשר בוצעו בין שני הצדדים
טפסי הזמנות, אישורי הזמנות וחשבוניות מאוחסנים תחת אמצעים אמינים וקבועים על מנת לספק העתק מדויק ותמידי
התיעודים הממוחשבים של המוכר ייחשבו ע"י שני הצדדים כהוכחה לתקשורת, הזמנות ותשלומים שהתבצעו ביו שני הצדדים
12. לעוד מידע
על כל הדרישות הנוספות יש לשלוח מייל לכתובת mail@clearance.co.il
או מכתב ל:
טופנייל
צרת 15, תלפיות, ירושלים, ישראל.
1-700-70-60-55
מדיניות משלוחים והחזרים
משלוח
רוב ההזמנות נקלטות תוך 24 שעות מזמן הרכישה, תלוי בזמינות המוצר. כל המזנה אשר בוצעה בסופי שבוע או בחגים תיקלט ותישלח ביום העסקים הזמין הבא
ברגע שהזמנתכם נקלטה במערכת, זמן ההעברה יתרחש בין 1 ל-4 ימי עסקים, תלוי בכתובת ההזמנה, אנא קחו בחשבון כי זמנים אלו אינם מובטחים ויכולים להתעקב עקב תקלות פנימיות בשרת, מזג אוויר, או כל תקלה לא צפויה אחרת
אנא קחו בחשבון כי משלוחים מתבצעים אך ורק בימי עסקים (שני – שישי, לא כולל חגים גדולים)
משלוחים מואצים
רכישות ליום השני וליום שאחריו אשר בוצעו עד 11 בבוקר (זמן תקני באוקינוס השקט) יקלטו וישלחו באותו יום, תלוי בשמינות המוצר. כל הזמנה של משלוח מואץ אשר בוצעה אחרי 11 בבוקר (אוקינוס שקט) תיקלט ותישלח ביום העסקים הזמין הבא. אנא קחו בחשבון שזמנים אלו אינם מובטחים ויכולים להתעקב בשל בעיות פנימיות בשרת, מזג אוויר וכל תקלה לא צפויה אחרת.
אנא קחו לתשומת בחשבון כי הזמנות נשלחות בימי עסקים בלבד (שני – שישי לא כולל חגים גדולים)
האם אתם מבצעים משלוחים לחו"ל?
לא, איננו מבצעים משלוחים לחו"ל או שולחים לכל סוג של משלח מטען. אם תישלחו למשלח מטען הזמנתכם תבוטל אוטומטית. למשלוחים לחו"ל אנא הזמינו באתר clearance.co.il
איך אדע מתי ההזמנה שלי נשלחה?
מידע למעקב יישלח באמצעות אימייל בזמן משלוח המוצרים (אנו כרגע איננו יכולים להציע מעקב על הזמנות APO\FPO לפוארטו ריקו)
כדי לבדוק את מצב ההזמנה שלכם, היכנסו לחשבונכם באתר או לחצו כאן
החזרים
אנו נקבל החזרי מוצר או החלפות בשמחה על כל רכישה מאתר clearance.co.il וניתן זיכוי מלא בקבלת הפריטים שלכם תוך 15 ימים מיום הרכישה. כל ההחזרים חייבים להיות מאושרים לפני ע"י שירות לקוחות
אנא עקבו אחרי ההוראות הפשוטות המופיעות למטה
החזירו את הפריט לאריזתו המקורית של השולח
צרו קשר עם משרד ההחזרים שלנו בטלפון 1-700-70-60-55 על מנת לקבל את אישור החזר הסחורה שלכם